Aku perlukan semangat...

Posted by Posted by masasrar On 2:53 AM

Assalamualaikum..

Hurm quite sometime x post new entry..Sem 4 da berlalu dengan jayenye .Final dah lepas.Lege ade takot pun ade.Macam mane agaknye result aku nanti.
Short course...baru bermula 2 hari.Tapi aku dah terase bahangnye belajar subject Managerial Economic.Kenape aku rase down hari ni ? Aku sangat-sangat perlukan semangat.Otak aku ni perputar ligat pikir macam -macam buat hati aku ni bercakap jer...Call mak tak der sape pun angkat.Hurm..mane aku nak cari semangat ni? Cas positif..cas positif...owh..turun bawah dengar lagu sedih, buat aku lagi la bertambah runsing memikirkan pasal subject ME ni..and macam-macam hal lagi yang menambah beban fikiran.
Berite yang amat menyedihkan ..kawan aku HUDA SYAM dah meninggal Jumaat lepas sebab kanser ovari tahap 3..kenape tak der sape pon inform kat aku sedangkan aku ade kat Besout kot time tuh..sampai ati korang..Ape pun tq kat Man sebab bagi tau aku jugak..Al -Fatihah untuk arwah..Sorang yang peramah dan baik hati..dulu zaman sekolah menengah sesame jadi pengawas perpustakaan .Bertugas sesame..terngiang -ngiang suare serak -serak basah die..gurauan die...lepas sekolah semue bawak haluan masing-masing .Mengejar impian dan mase depan ..Ajal sape tau kan?...INNALILLAHIWAANALILLAHIROJI'UN
Semoge kite semue mati dalam iman ...
ME ...sok dah ader first quiz...latihan ..buat latihan bayak -banyak
...Tambah semangt..tambah semangt...
Penguat semangat yang baru aku terfikir saat ni...ye...hidup perlu diteruskan .Lantakla ko student MKT ker ISB ker FIN ker ..and lantakla orang nak cakap student MKT ni lambat bab kire2 nih.. bebs..kitorang nye course nih course membace bukan mengire..jadi kenape...ape-ape jerla ..yang penting belajar ..titik ( emosi pulak )...

0 comments

Post a Comment