Erti biru ..

Posted by Posted by masasrar On 8:09 AM

Assalamualaikum...





Erti biru bagi aku..biru itu tenang.Biru laut, biru langit,seme tu buat aku tenang.Buat aku rase damai sangat.Cuti kali ni, aku pegi rumah fiza kat JB .Sampai -sampai jer fiza ajk pegi ANGSANA,DANGA BAY ,makan stimbot tepi laut sambil tengok lelatah haiwan kecil.Paling best ,free, Izzafiq belanje.hehe..Ni first time aku pegi JB n pusing2 ,jalan -jalan . bestnye...rase cuti aku berbaloi.










Ape yg best tau x?
kitorang pegi pantai,Fiza ade rumah kat Teluk C .Tempat tu, masih " virgin" x der org datang lagi sangat seronok .Aku mandi dengan bebasnye.Tak yah pikir pasal orang lain.Kat situ aku , Fiza, Mama n Lana mandi laut sampai x igt2 hari da senje.Rase macam tak nak naik lagi dah .Aku suke sangat laut.Malam tu ,kitorang panggang otak-otak kempas .Menyanyi sambil bakar2 .Tido dah pagi dekat pukul 2. Seme orang dah tido time kitorang siap panggang otak-otak tu.Akhirnye, otak -otak tu terbiar kat dapur sebab mate masing-masing dah ngantuk and tunggu mase jer nak tdo.Hurm..Tempat tu buat aku tenang.Rase macam tak nak tinggalkan tempat tu .Thanks Fiza coz ajak pegi sane.Nak datang lagi boleh?..hehe




Malam tu kitorang pegi rumah saudare Fiza .Tengok baby..comel sangat .Name baby tu Aiman .Keciknye baby tu.Kelakar betul time tu.Aku jer yg kekok nak pegang Aiman .Keras macam batu badan aku bile baby tu duduk kat ribe aku.Fiza dengan mama slumber jer.Bile baby tu gerak2, aku dah gabra.Ape nk buat nih?..owh..jadi bahan ketawe malunye..Baby Aiman , so sorry Acik x bese pegang baby ( Acik?...macam da tue rasenye..terimela kenyetaan mas ,mase berjalan bukan berenti .lame2 kite jadi tue jugak..pujuk diri nih..huhu..)

Ape pun , aku seronok sangat dapat kenal family Fiza yang sangat baik dan peramah.Ayah Fiza yang peramah and suke buat lawak.Ibu Fiza yang lemah lembut and pandai masak, Bonde pun same pandai masak and baik oarngnye,Najwa yang banyak mulut( Cian tengok mama kene usik jer ngan najwa ni ), Zalisha yang sebiji macam Abot penyanyi tu ( katenye pendiam .seme terkejut tengok die banyak mulut plak ngan kitorang.hehe nice girl ),Ain ( adik fiza yang cute n manje..suke peluk mama)and semela..terime kasih atas layanan five star yang diberi..
NAK PEGI LAGI..

0 comments

Post a Comment