midnight story...

Posted by Posted by masasrar On 4:45 AM

Assalamualaikum..

Kesibukan sepanjang minggu ni membuatkan aku dan roomate aku tidak ada masa untuk saling meluahkan masalah dan berbual macam selalu.Malam tadi adalah masa yang paling sesuai untuk itu...Fariha ..kasihan patutla die nampak muram sepanjang minggu ni.

Rupenye ade masalah .Bukan aku tak perasan cuma tak mahu memaksa.Biar dia luahkan sendiri dan akhirnya malam tadi terjadilah perbualan dari hati ke hati...dan kali ni aku berfungsi sebagai pendenagr dan pemberi nasihat yang tak bertauliah.

Semoga perbualan yang berlanjutan hampir sejam sebelum tido malam tadi boleh membantu menyelesaikan atau paling kurang pun meringankan masalah roomate aku ni.Sahabat yang baik adalah sahabat yang sudi mendengar masalah sahabatnya..

Buat FARIHA AZMAN yang lembut hatinye, jangan sedih-sedih..hidup ni memang berliku.Jalan yang kita tempuh memang berbelit dan berselirat sampai kadang -kadang kite rase down .Tak tau arah mane lagi nak tuju.

Tapi percayelah ..langit tu kan tak selalu mendung .Nanti matahari tu akan muncul jugak.So...chayouk ! chayouk ! k semangat cikit ye.Satu hari nanti somebody tu akan realize erti sorang sahabat yang sebenarnya.

Teringat midnight story aku dengan due orang kakak aku .Time ni la kitorang akan selami perasaan masing-masing .Semua masalah akan terbongkar.Bende ni tak boleh dirancang .It just be like that.

Kadang kadang boleh melelih air mate nih..tapi tak taula kalau orang lain.Kitorang adik beradik cam tu la, dan itu membuatkan kitorang lebih rapat dan lebih respect each other..

2 comments

  1. Jojo Said,

    Assalamulaikum... Itulah semangat seorang kawan. Kawan yg baik adalah kawan yg menjaga kawannya. Aku kagum dengan cara awk yang begitu.. keikhlasan penting dalam segala-galanya. Untuk pengetahuan awk aku telah membuat 1 blog diari khas aku buat tetapan semua di link http://onlineketu.blogspot.com
    dilaman tersebut aku akan kongsikan segala macam hal dan perkara tentang online. Sila lah jadi pengikut blog aku yang pertama dan selamat berkenalan dari aku.. aka Rizal

    Posted on May 2, 2009 at 1:06 PM

     
  2. masasrar Said,

    terima kasih Rizal...ye selamat berkenalan..nanti saye follow...mas

    Posted on May 3, 2009 at 9:49 PM

     

Post a Comment