Happy birthday MAMA

Posted by Posted by masasrar On 5:25 PM

a
Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Assalamualaikum

Dah dua hari tak update blog nih..Terase something missing.Sibuk dengan assignment and presentation.Balik semalam terase letih sangat.Lepas solat Isyak terus tido .Tepat jam 1.15 pagi aku tesedar.Fiza tengah bukak kotak kek.Aku tepinge-pinge .Ape yang terlintas kat fikiran aku , birthday sape nih?...spontan aku tanye." Malam ni ker?"ape yang malam ni ,aku pun tak tau.Dalam mamai aku cakap macam tu sambil ikat rambut ala-ala Jepun.Seme dah bekumpul dalam bilik aku and stand by nak turun." Malam ni birthday MAMA CHAN " .Owh ok...then .." Happy birthday to you...happy birthday to you..." .Malam tadi, tangge yang dah " makan " banyak mangse jadi saksi sambutan birthday ahli rumah aku.

Tahniah mama dah 22 tahun.Moge ceria-ceria selalu.Berpelukan....and makan kek..Lepas makan kek, seme lelap balik.Aku?...mate ni macam tak boleh nak tutup smpaila ke pagi.Ape aku buat? study sekejap then update blog satu lagi.Macam ade something yang tak complete tapi aku tak tau ape..yang pasti aku rase selagi blog satu lagi tu tak siap, selagi tu la aku takkan rase selese untuk tak jenguk blog ni dalam satu hari....tengah leke belek -belek blog pagi-pagi bute ni, aku dengar azan Subuh .Terus bersiap and mari kembali ke sekolah....

0 comments

Post a Comment