It is friday..

Posted by Posted by masasrar On 8:32 PM



Assalamualaikum ..

Pagi -pagi aku bangun dengan perasaan senang dan tenang.Segar...Kat luar hujan.Pada hari favourite aku ni,terase sejuk mencengkam sampai ke tulang sum-sum.Nak pegi class terase malas sangat.Malam ni ader test lagi..hurm..pujuk hati ..tak leh ni pegi class ..then aku pegi class macam biase..mase berlalu

Balik masih hujan.Jase mak cik bas perlu aku kenang hari ni.Baiknye die hantar aku sampai bus stop PAYE PULAI.Kalau tak ,sue aku basah lenjun telupe nak bawak payung..Time kasih mak cik..Rintik-rintik hujan ni,buat aku teringat pesan Cikgu Nash hujan hari Jumaat ni bagus, doa time ni, Insyaalah doa kite akan dimakbulkan ...then aku pun buat macam yang die suruh (Aku mohon sangat keluarge aku dikurniakan kebahagiaan ,kejayaan dan diberikan yang terbaik..buat setiap keputusan dengan bijak dan sentiase dilindungi serta diberikan petunjuk .Macam tu jugak kawan-kawan aku dan saudara aku yang ditindas di Palestin sane agar diberikan keamanan dan tak dinafikan haknye untuk hidup macam manusia normal.)

Ape yang best lagi ari ni?..test cancel ..ape yang nak sonok sangat? ..hurm relax ari ni.next week? same jer..

0 comments

Post a Comment